Kirjoittaja Aihe: Se on Morjens!  (Luettu 146 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Ivanka

• Costarider
  • Hero Member
  • ★★★★★★★★
    • Tšupukka
Se on Morjens!
« : Elokuu 31, 2011, 09:19:25 »
Tiesitkö muuten, että Turhan tiedon käsikirja kertoo, että sana "moro" on lyhenne latinan sanasta "morjens", joka tarkoittaa vapaasti suomennettuna "olet kuoleva"?

Oli tunnarit hukassa, enkä päässyt mellastamaan tänne. Tulin vaan kysymään mitä kuuluu? Olen vieläkin saikulla talvisesta onnettomuudesta ja kohtahan tässä on uusi talvi, paras siis saada luunsa kuntoon.

Kypärä pölyyntyy eteisen hattuhyllyllä mutta mä olen tehnyt juuri uuden lakialoitteen jotta saisin "potalle" käyttöä.
Parisuhteisiin pitäisi säätää kypäräpakko! ;D

Vaihdoin myös avattareni CR:n imagoon sopivammaksi  8) Pojat täällä näkyvät edelleen tykätä vähäpukeisista naisista. Nooooh, mä otin kaikki kuteet vex niin ei jää mitään arvailujen varaan :)

återvinn Ivanka, spara naturen

Paikalla Kari

• FLHTCU Custom - EVO rules!
  • Founding Member
  • Hero Member
  • Life is a Road Trip - where are you riding it?
    • VIP
Vs: Se on Morjens!
« Vastaus #1 : Elokuu 31, 2011, 10:49:30 »
Kiva kuulla Ivankasta, pitkästä aikaa. Onneksi kesä helteineen on kohta ohi ja pääsee taas ulkoilluttamaan kypärää... Espanjan kesän  35-40 astetta (ja ylikin) kuumuutta on yksinkertaisesti liikaa ajosta nauttimiseen... toivotaan että Ivankan "lakialoite" johtaa kypärän käyttöön myös Espanjassa. :)
"Never argue with an idiot, onlookers may not be able to tell the difference"
-- Mark Twain

Poissa blues

• alumiiniputken kuljettaja
  • Costarider
  • Hero Member
Vs: Se on Morjens!
« Vastaus #2 : Elokuu 31, 2011, 11:02:34 »
...ja Ivankahan voisi tulla pitamaan pikku kurssit kyparan kaytosta...   ;D ....vaikka syksymmalla...
"Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and proclaiming loudly----WOW----What a ride!"