Painimatsien järjestäminen on minusta loistava idea. Soitin heti
Suomen Painiliittoon ja kyselin vähän painin sääntöjä.
Ehdottaisin että mikäli naiset haluavat osallistua soveltaisimme
kreikkalaisroomalaisen painin sääntöjä.
(- Kreikkalais-roomalaisessa painissa on kielletty tarttumasta vastustajaa lantion
alapuolelta ja sitomasta vastustajaa jaloilla. Kaikki vastustajan työntämiset, painamiset
tai "nostamiset" jalalla vastustajan jostakin kehonosasta ovat kiellettyjä. )
Muistaakseni myös
kreikkalaisroomalaisessa ottelussa ei saa puhua matsin aikana ja kyllähän naiset tiedetään, NE VOITTAA PUHUMALLA!
Koska minä olen
sinkkutyttö minulle soveltuu vapaapainin säännöt.

Haluan kuitenkin korostaa omassa tapauksessa että seuraavia sääntöjä noudatetaan:
Painiessa
Ivankan kanssa ei saa:
- vetää hiuksista, korvista, sukupuolielimistä, nipistää ihosta, purra, vääntää sormista tai varpaista jne. Yleisesti ottaen on kiellettyä tehdä yhtään suoritusta, liikettä tai otetta, jonka tarkoituksena on vahingoittaa vastustajaa tai saattaa hänet kärsimään niin, että hänen on pakko luovuttaa.
ROCKIN NIGHTBAR voisi myös viikottain laittaa
ottelulistan seinälleen ja vaikka
UUSI FUENGIROLA lehteen.
Ottelulistassa ilmoitetaan ketkä painivat vastakkain ja millä numerolla.
Esim:
Jukka ja Ivanka numerolla
69. 
Tästä voi päätellä kuinka kauan ottelun alkuun menee. Se painija joka ottelulistassa mainitaan ensin pukee päällensä punaisen painitrikoon ja toinen painija sinisen trikoon.
Mikäli molempia sukupuolia haluaa osallistua matseihin tai eri ikäluokkia ehdottaisin että Painijat jaetaan aina
sarjoihin painon mukaan.
Ikäkausikilpailuissa sarjat määräytyvät myös iän mukaan.
Painijat punnitaan trikoot päällä.Aaaaaah ihanaa, minulla on todella seksikkäitä trikoo-asuja! Tämän jälkeen painijat jaetaan
alkulohkoihin heidän nostamansa
arpanumeron mukaan.
Alkulohkot tulee niin että pyritään saamaan mahdollisimman monta
3 hengen lohkoa. Jos ei saada kaikkia sopimaan 3 hengen lohkoon niin silloin sijoitetaan loput yksi kerrallaan viimeisiin lohkoihin. (esim 11 painijaa -> yksi 3 hengen lohko ja kaksi 4 hengen lohkoa)
Alkulohkossa kaikki ottavat kaikkia vastaan.Uuups...tämä viimeisen lauseen virhe on loistava mutta oikeasti siinä pitäisi lukea:
"Alkulohkossa kaikki OTTELEVAT kaikkia vastaan."
Vaan kyllähän tuo ottaminenkin käy, baarissa kun ollaan