Kirjoittaja Aihe: Prätkän ostopalvelu / välimies  (Luettu 979 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anti

• Costarider
  • Prospecting Member
Prätkän ostopalvelu / välimies
« : Lokakuu 08, 2009, 01:37:16 »
Moi,

onko Espanjassa vastaavanlaista palvelua mitä tarjotaan monille Suomalaisille, jotka ostavat autonsa Saksasta eli nk.ostopalvelu?

Jos näen netissä kivan mopon enkä itse ole maisemissa niin onko mahdollista palkata joku ostamaan mopo nimiini yms.? Voiko sellaiseen luottaa? Kaikki liput ja laput (NIE yms löytyy).

Olen nyt päätynyt siihen, että ostan kuumeen helpottamiseksi erittäin todennäköisesti sieltä halvan sporan ja jätän kingin ja pannun härmään. Itselläni on aiemmin ennen "Isoja mopoja" ollut yhteensä 2 sporaa, 1975 rautapää (Pysy erossa!) ja 1989 evo. Pidin siitä evosta juuri näppäryyden takia. Tosin aika hoopolta näyttää ihan perus spora tälläisen 192cm alla mutta kuten Kari totesi aiemmassa ketjussa niin tapit eteen siirtämällä ja tangolla saa siitä ihan kivan. Taas karkas ajatus...

Eli onko olemassa?

t Anti

Poissa Kari

• FLHTCU Custom - EVO rules!
  • Founding Member
  • Hero Member
  • Life is a Road Trip - where are you riding it?
    • VIP
Re: Prätkän ostopalvelu / välimies
« Vastaus #1 : Lokakuu 08, 2009, 02:15:30 »
Meillä on omassa porukassa FatBoyHarri, joka on järkkäillyt jenkeistä, enkuista ja espanjasta mopokauppoja useammallekin meistä - ja suomeen konttikaupalla!

Haastele ihmeessä Harrin kanssa, yhteyden saat täältä sivuilta hänen profiilinsa kautta, tai hänen nettisivuiltaan: http://saksantuonti.com/
"Never argue with an idiot, onlookers may not be able to tell the difference"
-- Mark Twain

Poissa blues

• alumiiniputken kuljettaja
  • Costarider
  • Hero Member
« Vastaus #2 : Lokakuu 08, 2009, 13:13:33 »
FatBoyHarri hoiti enemman kuin upeasti mun uusimman hankinnan merten takaa. Taatusti olisi tullut maksamaan enemman jos olisin itse yritellyt hoidella ja tukkakaan ei nyt harmaantunut.
Harrilta saattaa loytya sopiva pyora espanjan tallistaankin, eli paasisit vaikka heti nautiskelemaan.....rohkeasti vaan yhteytta ja baanalle!
"Life is not a journey to the grave with the intention of arriving safely in a pretty and well preserved body, but rather to skid in broadside, thoroughly used up, totally worn out, and proclaiming loudly----WOW----What a ride!"

Poissa Anti

• Costarider
  • Prospecting Member
« Vastaus #3 : Lokakuu 08, 2009, 17:29:08 »
Hei,

hyvä kiitos tiedosta! Laitoin emailia menemään...