Kirjoittaja Aihe: HD Malaga huolto ja rotsi  (Luettu 3109 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Anti

• Costarider
  • Prospecting Member
HD Malaga huolto ja rotsi
« : Helmikuu 01, 2011, 22:17:34 »
Tuli ajankohtaiseksi moponi 16000km huolto ja tilasin ajan HD Malagasta. Vein pyörän sinne Maanantaina 31.10.11 sovittuun aikaan 0930 hrs ja minulle mainittiin, että mopon saisi takaisin n.1300 hrs. Mainitsin ennen poistumista, että ilmanputsaria ei tarvitse vaihtaa kun se on aika uusi eikä orkkis.

Jätin kaikki ajokamppeet sinne ja lähdin käppäilemään Malagan keskustaan. Kiertelin aikani ja ostinkin erilaista hyödyllista ja kenties myöskin tarpeetonta...

No kaiken kesken soi Suomi kännykkäni ja luurin päässä oli tyttöystäväni joka oli vastannut kämpille jättämääni Espanjan kännykkään... ::)

Olivat soittaneet liikkeesta ja jotain koskien pyörää. Soitin liikkeeseen ja he sanoivat, että takakummi on aika kulunut mutta heiltä löytyy kumi ja voivat vaihtaa. Mietin hetken ja sanoin ei kiitos. Olihan siinä kumissa mielestäni sentään vielä selvä kuvio jäljellä! ;D

Kävelin takaisin liikkeelle ja olin siellä n. 1220 hrs. Mopon sain noin 1340 hrs.

Huolto oli tehtynä ja tarvikkeineen koko lysti maksoi n. 200 Euroa, mikä oli mielestäni kohtuu hinta.  Mopo toimii niin kuin pitää ja etujarru säädettiin paremmaksi.

Summa Summarum, perus huoltoon minä voisin hyvin viedä uudestaan.

Samalla huomasin siellä ihan hyviä HD:n omia nahkaisia ajotakkeja 50% alennuksessa...Hain seuraavana päivänä itselleni yhden ja kerrankin oli kokoja, koska aika harva Espanjalainen on tullut vastaan joka on samaa kokoluokkaa kuin allekirjoittanut. Joistakin malleista oli myöskin pienempiä joten jos haluaa hyvän ajorotsin niin sieltä hakemaan. Lähtö hinnathan noissa on aika kovat mutta 50% pois vie hinnan laatuun nähden siedettävälle tasolle.

Poissa blues

• alumiiniputken kuljettaja evp.
  • Costarider
  • Hero Member
Vs: HD Malaga huolto ja rotsi
« Vastaus #1 : Helmikuu 01, 2011, 22:59:29 »
Tuohan oli hyva tietaa. Mulla on kokemukset olleet  aina 1-7 paivaa myohassa muttei koskaan luvattuna aikana....Soto on tehnyt hyvaa tyota mutta hitaasti kiiruhtaen. Seuraavalla kerralla kokeilen tata Malagan edustajaa! Kiitos infosta.
Vallankumouksia aloitetaan ja kapinoita kukistetaan

Poissa Kari

• FLHTCU Custom - EVO rules!
  • Rider In Peace
  • Hero Member
  • Life is a Road Trip - how are you riding it?
    • VIP
« Vastaus #2 : Helmikuu 02, 2011, 09:23:20 »
Kiitos Anti kokemuksen jakamisesta, hyvä tietää  :)
"...Jos suomessa juodaankin jokunen Koskenkorva liikaa, on siihen hyvä syy: paljon muuta tekemistä ei löydy..."
-- Linus Torvalds

Poissa Tommi

• Costarider
  • Jr. Member
« Vastaus #3 : Helmikuu 02, 2011, 09:57:15 »
Mulla on myös hyviä kokemuksia Malagan huolloista. Yleensä ne on kestänyt 1-2 päivää.
Itse ostin Nighttrainin sieltä uutena 2006. Ja he vaihtoi siihen jo uutena putket ja ilmanputsarin ja myöhemmin teki säädöt siihen liittyen tietokoneella.
Pari vuotta sen jälkeen he päivittivät säädöt ilmaiseksi. Tai näin he ainakin sano....

erben

• Vieras
« Vastaus #4 : Helmikuu 07, 2011, 18:24:02 »
Ei valittamista täälläkään. Antonio on antanut roimia alennuksia ja kahviakin saa ilmaiseksi, jos osaa käyttää automaattia. Aikataulut ovat myös pitäneet.

Poissa bigdaddy

• Costarider
  • Prospecting Member
« Vastaus #5 : Huhtikuu 21, 2011, 11:20:26 »
Lisää kokemusta Malagan HD-huollosta. Viime ajoreissuilla huomasin että V-rodista on takajarrupalat hävinneet savuna Andalucian vuoristoilmaan joten eikun isolle kirkolle.
Ensin reissu auton kanssa... meinasin sanoa yhtä helv...mutta enpäs sano. Liikkeen takaa löytyi pieni parkkihalli missä sai samalla autonpesun, sisältä ja ulkoa. Se niistä parkkiongelmista. Muutenhan Malagassa liikkuminen käy niin vaivattomasti...

HD:llä kyselivät että missä pyörä, olisivat vaihtaneet palat vaikka heti.

No ei kun seuraavana päivänä uudestaan. Pyörä työn alle puolelta päivin ja lupasivat pois puoli 7. Kerroin vielä löysästä etupäästä ja lupasivat vaihtaa samalla öljyt iskareihin.

Siitä sitten keskustaan itseä huoltamaan muutamaksi tunniksi...kun sattui taas tuo saamarin siesta väliin. No tulipahan nähtyä samalla yksi pääsiäiskulkuekin.
Kyllä on kova duuni patsaankantajillakin. Olin kyllä aidosti iloinen niiden kavereiden puolesta ettei ollut kovin aurinkoinen päivä. :)

Puoli kuudelta takaisin liikkeeseen ja siellähän oli pyörä valmiina. Lasku oli karvan yli 200 € ja Ekolle pari takalamppua kaupan päälle.
Eikun Buen Viaje ja Hasta Luego ja tien päälle.  8)

" elämä on elämistä varten ja haaveet toteutuu vain jos ne toteuttaa "

Poissa blues

• alumiiniputken kuljettaja evp.
  • Costarider
  • Hero Member
« Vastaus #6 : Toukokuu 12, 2011, 14:09:00 »
Taytyy liittya Malagan HD huollon ystaviin. Vaikken ole viela edes kaymaan paassytkaan. FatBoy Harri vei mun vapisevan Lutkan heille hoitoon pari viikkoa sitten. Seuraavana paivana sain emailin Angel Bonillalta jossa kertoi syyna vapinoihin olevan vaarat renkaat. Eli renkaat vaihtoon ja tayshuolto tyon alle.

Pari paivaa myohemmin taas email jossa kerrottiin Lutkan olevan valmis. Tietty vanhoista kokemuksista viisastuneena kysyin etta onkos koeajot suoritettu ja hyvaksi havaittu...?

Vastauksena:

Really nice!

Your bike, now its perfect.

Do you come tomorrow?

Ángel Bonilla Blanco
Dep. Recambios - Spare Parts & Accesories Dep.
Harley-Davidson Málaga
+34 952271039
<image001.jpg>

Tyota laskutettu 4h plus tietty renkaat, oljyt sun muut osat.... eli vajaa kolmasosa toista mita normaalisti multa on laskutettu viimevuosina samoista toista "halvalla tehtyna".

Eli varmaan arvaatte mita ajattelen vapisevalla Lutkalla viime vuodet ajelleena.....  ??? ;D

Vallankumouksia aloitetaan ja kapinoita kukistetaan