Kirjoittaja Aihe: Olen Jaska Jokunen  (Luettu 1922 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HOT

• Administrator
  • Hero Member
  • Grrrhhhh
Olen Jaska Jokunen
« : Tammikuu 08, 2015, 12:09:36 »
Miksi helvetissä maailmassa on uskontoja vielä vuonna 2015??? Niiden nimissä on tehty ja tehdään edelleen kauheuksia.

---kele!!!!

Poissa blues

• alumiiniputken kuljettaja evp.
  • Costarider
  • Hero Member
Vs: Olen Jaska Jokunen
« Vastaus #1 : Tammikuu 08, 2015, 17:45:16 »
On uskonnot tehneet myos hyvaakin. Se on Hot tama nakyva kirkko/uskonnot  plus kaikenmaailman  leipapapit/imaamit  jotka mullakin panee vihaksi.

Kylla ma vielakin valiin kiitan kauniisti varjelusta , en sitten tieda meneeko viesti perille. Mun elama oli vuosikaudet valiin enemman tuurista kuin taidosta kiinni ja kaikki apu enkeleilta otettu ilolla vastaan.

Nyt sitten jo helpottaa, ei tartte kuin jaksaa istua 9 tuntia persuksillaan pienessa kopissa meren paalla. Helppoo kuin heinan teko eika kukaan enaa edes ammu pain nakoo ja malariakin pysynyt pois  ...  ;D  Siitakin suurkiitos!

Ja siitakin kiitan varjelusta etta tana vuonna mun kulkuneuvot tulee muuttumaan enempi Harrikka ja lumikelkka suuntaan! Eli aikansa kutakin, onneksi ei ole jaanyt mitaan tekematta/kokematta. Ei tartte  kiikkustuolissa harmitella. Kaikkea tuli kokeiltua enemman kuin kerran  ;D
Vallankumouksia aloitetaan ja kapinoita kukistetaan

Poissa Ivanka

• Costarider
  • Hero Member
  • ★★★★★★★★
    • Tšupukka
« Vastaus #2 : Tammikuu 09, 2015, 19:03:20 »
Blues, jäätkö sä viimeinkin eläkkeelle?  ;D
återvinn Ivanka, spara naturen

Poissa blues

• Costarider
  • Hero Member
« Vastaus #3 : Tammikuu 09, 2015, 21:14:47 »
Nain on. Mennyt jo hiukka ylikin muutamalla vuodella. Tassa lentelen nyt loysia pois. Vakaa aikomus on syksylla muuttua ammattimetsastajaksi. Loisto homma, pari kuukautta metsastysta ja loppuaika vaikka Espanjassa....  Taytyy vaan keksia joku lennokki jostain etta voin mummoja pelotella aina valiin.... ;D

Poissa Lauri

• Costarider
  • Jr. Member
« Vastaus #4 : Tammikuu 09, 2015, 21:59:11 »
 ??? Kuules Hotti,minkäs varjolla tääl sit touhuttais kaikkee jos ei uskonnon ????? ;D

Poissa HOT

• Administrator
  • Hero Member
  • Grrrhhhh
« Vastaus #5 : Tammikuu 10, 2015, 00:30:35 »
Lauri,

Niin se vissin on... mutta...

Mulle yritettiin jo kotona pikkuisena syöttää kaikkea taikauskopajunköyttä ja iltarukous oli pakollinen. Toki siinähän se uskonto meni joulupukki- ja muiden satujen seassa.
Sama aivopesu jatkui koulussa ja jopa armeijassa.

Ei vaan mene meikäläisen pienen ihmisen kaaliin, miksi jopa valtion taholla uskotaan virallisesti jumaliin, miksi uskontoa opetetaan tieteenä yliopistoissa, jne.?? Miksi veronkeruu uskonnon nimissä on sallittu?

Jos valtiolla pitää olla syystä tai toisesta jokin uskonto, esitän, että se on ”Lentävä spagettihirviö” http://fi.wikipedia.org/wiki/Lentävä_spagettihirviö Sen nimissä ei ole listitty ketään.

Lähteestä riippuen arviot kristittyjen ja muslimien uskonnon vuoksi tappamien määrästä on 250-1000 miljoonaa ihmistä ja loppua ei näy..... On se raakaa! Onneksi ennusteen mukaan Suomi on uskontovapaa muutaman muun maan ohella vuoteen 2050 mennessä! Ranska ja USA ei ole näiden joukossa – valitettavasti.

Blues kirjoitti: "On uskonnot tehneet myos hyvääkin." Vaan saa siinä aika paljon hyvää tehdä, jos se jotenkin korvaa 50 miljardia kiloa tapettua ihmislihaa.... >:(

Myötätuntoni Charlie Hebdon ja muiden uhrien läheisille.

Poissa blues

• Costarider
  • Hero Member
« Vastaus #6 : Tammikuu 10, 2015, 14:26:01 »
Varmaan hyvin tiedat etta noin 1000 vuotta sitten oli ruotsalaisillakin velvollisuus varallisuutensa mukaan kerata pieni sotajoukko ja eikun etelaan.Jerusalemissa sitten katkottiin mahdollisimman paljon kauloja muslimeilta ja ryostosaaliilla rakennettiin kirkko kotikylaan palatessa.

Ovat nyt muslimit vuorostaan tulleet pohjoiseen samanlaisin miettein. Tuskin se sen kummallisempaa on. Mahtaa siina jumala olla ihmeissaan kun kuitenkin on yks ja sama. Eihan heilla muuta eroa ole kuin pari profeettaa...

Ei noihin kaulojen katkaisemisiin aina tarvita edes uskontoa. Historia kertoo etta mukavasti on saatu raatoja aikaiseksi ilman kirkon apuakin.
Saas nyt sitten nahda miten oma itanaapurimme ongelmansa ratkaisee. Toivottavasti hoitavat sisaisesti mutta pahaa pelkaan etta yrittaavat opettaa lansimaille taas uusia tapoja. Harmi ettei mua nain vanhana ja raihnaisena taideta enaa ottaa mukaan vastaanottokomiteaan....vaan olenhan ma siitakin hauskasta seuraleikista jo osani saanut.... ;D

Onhan tassa nyt kuitenkin se hyva puoli etta bensan hinta on pudonnut...saadaan ajella enemman kun ryssat ja rattipaat dumppaa oljynsa!

https://www.youtube.com/watch?v=iHgA7Slfd-s

Poissa HOT

• Administrator
  • Hero Member
  • Grrrhhhh
« Vastaus #7 : Marraskuu 18, 2015, 17:22:33 »
Kaikki maailman uskonnot ovat totta tai sitten ei…
Kaikkien uskontojen nimissä voi tappaa vääräuskoiset tai sitten ei…
Kuoleman jälkeen on elämää tai sitten ei…
Uskonnot huijaa ihmisiä tai sitten ei…
Marttyyri pääsee pikana taivaaseen raiskaamaan 70 neitsyttä tai sitten ei…
Joku uskonto on parempi kuin toinen tai sitten ei…
Ihminen on järjissään uskoessaan tai sitten ei…
Kaikki papit ja imaamit ovat yhtä syyllisiä tai sitten ei…

Vuonna 2050 saattaa käydä niin, että ihan ihmetellään kun on ollut pitkä ajanjakso, jolloin monet ihmiset ovat olleet uskovaisia…

Sympatiat tapettujen omaisille!

Poissa blues

• Costarider
  • Hero Member
« Vastaus #8 : Marraskuu 18, 2015, 17:38:09 »
Tuossa muslimien 70 odottavan neitsyen kohdalla on valitettavasti kaannosvirhe. Alkuteksti sanoo 70 rusinaa... Mahtaa olla yllatys jopa terroristeille....tai sitten ei....

Poissa HOT

• Administrator
  • Hero Member
  • Grrrhhhh
« Vastaus #9 : Marraskuu 19, 2015, 05:04:35 »
Siinähän sitten nussivat rusinat pullasta...