Kirjoittaja Aihe: Suorat putket....  (Luettu 1662 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HOT

• Administrator
  • Hero Member
  • Grrrhhhh
Suorat putket....
« : Helmikuu 05, 2015, 23:43:39 »
Mun ekassa HD:ssä oli suorat putket ja äänet sen mukaiset. Seuraavassakin oli jo valmiina... vaan tuppojen vai mitä lie tampponeja ne onkaan... työntäminen korviin alkoi harmittamaan ja hankin putket vaimentimilla. Siellä ne on mun Fat Ladyssä edelleen, mutta aika lienee polttanut osan villasta pois kun taas pörisee liikaa.

BigDogissakin oli alunpitäen suorat, mutta ostaessa sain mukaan myös alkuperäisputket vaimentimilla, mutta kai nekin on osittain nyt palaneet. Suorilla putkilla mopo takkuili pahasti 90-120 km/h välillä, mutta kun panin alkuperäiset paikalle, vääntöä tuli roimasti lisää ja takkuilut loppui.

Vaan täällä Boca Ratonissa ei ole mopoa, mutta helvetillistä ääntä sitäkin enemmän. Asustan 5. kerroksessa kadun risteyksessä ja silloin kun HD kulkee ohi suorilla putkilla, --tuttaa! Ei kuule telkusta mitään; ihan kuin HD-ääni suorastaan vahvistuisi.

Olen vissiin tullut vanhaksi kun en enää pidä suorista putkista - ja ei ne putket edes ole suorat  :o. Vai olisiko peräti niin, että aika on ajanut ohi kun kaikilla piti olla suorat?

Suorien sijaan vaimentimet! Samalla kone saa kaipaamansa pakovastuksen ja kokonaisuus toimii paremmin. Toki tiedän, että suorillakin putkilla koneen saa toimimaan, mutta silloin tarvitaan  ehkä isokurkkuisempi kaasari ja muita virityksiä ja se ei ole helppo juttu. Eli suorat on suorastaan perseestä!

Poissa JarmoS

• Rider In Peace
  • Jr. Member
  • Kun ajatus lentää saa sielukin siivet
Vs: Suorat putket....
« Vastaus #1 : Helmikuu 07, 2015, 19:16:28 »
  8) TAKINKÄÄNTÄJÄ !!!  8)

Poissa Lauri

• Costarider
  • Jr. Member
« Vastaus #2 : Helmikuu 08, 2015, 21:15:25 »
 ;D Mites meinaat pärjätä Deitonassa? Siel voi olla paljon suoria putkia.
Antaa paukkua vaan mielummin H-D matala jytinä ku mopojen korkeat kiminät.

Poissa Jussi

• Costarider
  • Prospecting Member
  • Voit muuttaa tätä tekstiä profiilistasi...
« Vastaus #3 : Helmikuu 08, 2015, 21:40:24 »
Mun mielestä HD:n matala kova pörinä on musiikkia korville....tosin makuasia.....jotkut tykkää käydä jopa Matti Nykäsen keikoilla... ::)

Poissa HOT

• Administrator
  • Hero Member
  • Grrrhhhh
« Vastaus #4 : Helmikuu 09, 2015, 01:28:53 »
Kyllä suorat on perseestä vaikka selitätte mitä takinkäännöstä ja muusta! Kymmenen vuotta sitten ne oli must ja lähes kaikilla oli. Nyt pitäisi järjen voittaa ja unohtaa moinen melulapsellisuus.

Meidän edessä on liikennevalot ja kun HD-ryhmä lähtee vihreistä, helvetti aukeaa – jopa 50 mopoa letkassa. Pyydän kaikilta anteeksi, koska olen myös itse aikanaan suostunut moiseen hölmöilyyn. Niinhän ne nuoretkin hölmöilee kaikenlaista joukon paineen myötä.

Poissa blues

• alumiiniputken kuljettaja evp.
  • Costarider
  • Hero Member
« Vastaus #5 : Helmikuu 09, 2015, 19:13:53 »
Osittain samaa mielta HOT'in kanssa.  Taas toisaalta se on koneestakin kiinni. Tassakin taitaa  olla niin mukavat aanet etta on ihan OK suoranakin...  ;D

Vallankumouksia aloitetaan ja kapinoita kukistetaan

Poissa Jussi

• Costarider
  • Prospecting Member
« Vastaus #6 : Helmikuu 10, 2015, 02:58:14 »
Pitäiskö sittenkin ostaa YAMAHA  ;D

Poissa erben

• Costarider
  • Prospecting Member
« Vastaus #7 : Toukokuu 07, 2015, 17:13:21 »
Mun HD:stä ei kuulu mitään ääntä ja sillä on menty. Ei ole kukaan tullu vittuilemaan.