Kirjoittaja Aihe: Jalkapalloa parhaimmillaan  (Luettu 880 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HOT

• Administrator
  • Hero Member
  • Grrrhhhh
Jalkapalloa parhaimmillaan
« : Toukokuu 31, 2015, 10:54:13 »

Poissa Tepi

• Costarider
  • Prospecting Member
  • You never know what is to come!
Vs: Jalkapalloa parhaimmillaan
« Vastaus #1 : Kesäkuu 05, 2015, 09:37:39 »
No mutta Hotti !!! Et kai aio siirtyä futikseen?  Itse aioin pysyä mopoilussa, josta terkut: säitä pitelee ja eilenkin 200 km lenkki Burgon lihapatojen ääreen agricolan paistaessa 28 asteen voimalla. Terkut mopoharrastukesn parista...

Poissa HOT

• Administrator
  • Hero Member
  • Grrrhhhh
« Vastaus #2 : Kesäkuu 05, 2015, 12:13:28 »
Mä tulin Suomeen kesää odotellessa... ja vieläkin odotellaan... Käytän edelleen joka päivä varsinkin aamulla ja illalla talvitakkia.... toki kesäkuuhan tää on vasta....

Ja samalla olen varaillut itselleni ja Laurille retkiä Islannin jäätikölle eli heinäkuun alussa jatketaan kylmällä konseptilla....

Poissa Tepi

• Costarider
  • Prospecting Member
  • You never know what is to come!
« Vastaus #3 : Kesäkuu 07, 2015, 19:32:02 »
 ;DOli erilainen sunnuntaiajelupäivä; käytiin kävellen paita litimärkänä kahden kilsan kävelyn jälkeen sapuskoimassa Benalmadena Pueblossa. Rafla nimeltä Long Horn-ollut lehtienkin palstoilla hyvästä ruuastaan! Piti kokelilla eli meitä oli kuusi "mopoilijasikaa".  Lihaa sai syödä niin paljon kuin jaksoi ja kyllä me söimmekin. Laskun loppusumma oli kuitenkin huomattava. Paikka ansainnee arvosanan 8-- eli pitkä miikka taikka 7,5 eli ehkei toiste huomioiden hinta-/laatusuhde; mutta se hyvä seura...Kävleijät nappasivat lähse kolmen tunnin aterioinnin päätteksi lehvillä ja neilikoilla-  tuhansilla koristetellun ( Corpus Christi- juhlallisuudet)  tapaspaikan pöydässä maittavat kahvit ja brandyt.  Lämpö oli parhaimmillaan 31 ja nytkin klo.18.30 vielä 26; joten emmeköhän tarkene.
Ps. Yittänyt soittaa joka päivä Malagaan Caminito Reytä koskien ao. tstoon, mutta tuloksetta. Turisti-infon hlökuntakaan ei tiennyt mitään uutta! Terkkuja kera auringon!