Kirjoittaja Aihe: Caminito del Rey  (Luettu 687 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HOT

• Administrator
  • Hero Member
  • Grrrhhhh
Caminito del Rey
« : Lokakuu 02, 2015, 21:32:55 »
Caminito del Rey on sitten korkattu ja hyvä oli!

Lähtöpisteenä oli Ardales eli pohjoinen portti – se on helpompi, koska mennään pitkälti alamäkeä. Ei muuta kuin sininen hiussuoja päähän ja päälle valkoinen kypärä. Lähtöaika oli 13:00, mutta koska oltiin paikalla jo 11:45, päästiin 12:00 ryhmään – ovat joustavia. Myös repun olisi voinut ottaa, vaikka se säännöissä kielletäänkin.

Oliko raskas vaellus? Ei ollut – jos olisi lähdetty Álorasta, olisi ollut enemmän ylämäkeä. Ehkä sitten seuraavalla kerralla….  Lämpöä oli 29°C, mutta yx 0,5 litran pullo vettä riitti hyvin evääksi.

Miten kauan kesti? Ardalesin El Kioskon viereiseltä tunnelilta n. 40 min (2,7 km) mukavaa metsäpolkua. Sitten päästiin itse asiaan eli kesti 1h 30 min – toki olisi voinut toki löntystellä vaikka 4 tuntia. Sitten vielä lopuksi Áloran päässä 1,7 km:n matka bussille, joka vei takasin lähtöpisteelle Ardalesin El Kioskon eteen.

Itse Caminito del Rey oli kahdessa osassa eli välissä oli toista kilsaa metsäpolkua.

Vaan ne maisemat!! Hiton hyvä juttu, että ovat viitsineet rakentaa polun uusiksi. Vanha polku näkyi monin paikoin alla. Porukka kunnioittaa luontoa – ei näkynyt roskan roskaa! Voihan sen perjantain huonomminkin viettää vaikka yökerhossa revyytä katsoen… vaan se ei ole alkuunkaan mun juttu. Luonnosta toisaalta saa positiiviset kiksit. Suositan, että sinäkin haet kiksit. Tosin koko loppuvuosi on jo täyteen bookattu..

Poissa Fatboysepi

• Costarider
  • Prospecting Member
Vs: Caminito del Rey
« Vastaus #1 : Lokakuu 04, 2015, 08:08:52 »

Mahtavia``valokuvia !! Muutamat omasta mielestäni  voisit -lähettää- National Geographic " lehteen !
  :)