Kirjoittaja Aihe: Profiili  (Luettu 464 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HOT

• Administrator
  • Hero Member
  • Grrrhhhh
Profiili
« : Helmikuu 28, 2016, 10:05:18 »
Blues, ei muuta kuin väsäämään profiilia Tinderiin…. Ammattisi perusteella suosiota riittää.

Ihmettelin vaan kun listan kärjestä puuttuivat moottoripyöräilijä, eläkeläinen, pakolainen, työtön ja työhaluton – itse olen näistä ainakin neljää… eli ei mitään tsäänssiä. Parasta jättää Tinder-profiili luomatta…

Poissa blues

• alumiiniputken kuljettaja evp.
  • Costarider
  • Hero Member
Vs: Profiili
« Vastaus #1 : Helmikuu 28, 2016, 11:30:28 »
Kohta Hot on enemman pilotti  kuin mina. Mulla tulee kohtapuoliin ex- siihen eteen ja uudeksi ammatiksi voisin sitten laittaa metsastaja/kalastaja. Tuskin kovin vetavaa hakemusta saisin aikaan edes oravanmetsastajana Pohjois-Savosta  ;D

Onkohan tuo pilotti siksi suosittu kun eivat ole koskaan kotona? Saas nyt sitten nahda paljonko sita osaan kotona olla uudessakaan ammatissa?
On tullut  kuljettua vasyneena hotellista toiseen kohta 50 vuotta....mikahan tassakin sitten on kauniinpaa sukupuolta viehattanyt....

Se tosin on myonnettava etta itse en parempaa hommaa tiennyt aloittaessani enka tieda vielakaan. Onhan se olo kuin kuninkaalla kun saa paivittain nousta auringonpaisteeseen lapi harmaitten pilvien. Vaikka useimmin sekin paiste tahtoo muuttua yolennoksi joko alussa tai lopussa. Liian pitkat toimintamatkat naissa nykyisissa koneissa  ;D

Vai tarkoittaneeko tuollainen lista sitten sita etta saa monta vaimoa....no niita mulla on riittanyt  ;D

Eli kohta sitten nahdaan millanen vipina alkaa kaymaan mopoilevalla metsastajalla joka aloittelee purjelentoharrastusta  ;D

Vallankumouksia aloitetaan ja kapinoita kukistetaan