Kirjoittaja Aihe: Pyörä Suomesta Espanjaan  (Luettu 1434 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa LauriE

• Wannabe Member
  • *
  • Voit muuttaa tätä tekstiä profiilistasi...
Pyörä Suomesta Espanjaan
« : Toukokuu 23, 2016, 17:20:22 »
Hei!

Olisi muutama käytännön kysymys pyörän kuskaamisesta tänne Espanjaan.
Pyörä isän nimissä Suomen rekisterissä. Omistaja asuu vakituisesti Suomessa, mie ite Espanjassa.
Onko tuota mahdollista kikkailla siten, että pyörän saisi pidettyä Suomen rekisterissä, vai tuleeko se joka tapauksessa rekisteröidä Espanjan kilpiin?
Kaikki vinkit aiheeseen liittyen enemmän kuin tervetulleita.

Kiitokset jo etukäteen!

Poissa blues

• alumiiniputken kuljettaja evp.
  • Costarider
  • Hero Member
Vs: Pyörä Suomesta Espanjaan
« Vastaus #1 : Toukokuu 23, 2016, 22:23:33 »
Nayttaisi porukan pyorat olevan monen eri maan rekistereissa ilman sen suurempia ongelmia. Itse rekisteroin omani enkkukilpisen  Suomeen ja on nyt Espanjassa. Ei kait siina muuta tarvii kuin voimassaolevan vakuutuksen ja katsastuksen. Suomikilpisessa ei edes katsastusta :)
Vallankumouksia aloitetaan ja kapinoita kukistetaan

Poissa Tommi

• Costarider
  • Jr. Member
« Vastaus #2 : Toukokuu 24, 2016, 00:33:47 »
Jos ajelet Suoman ajokortilla, niin tuskin tulee mitään ongelmia.
Sano että olet turisti jos pysäyttää.

Poissa HOT

• Administrator
  • Hero Member
  • Grrrhhhh
« Vastaus #3 : Toukokuu 24, 2016, 23:07:01 »
Espanjasta puuttuu kateelliset naapurit ja poliisi ei viitsi moista asiaa kaivella ellet itse töräytä sitä....

Toinen naapurini on pitänyt saksalaisia autoja Espanjassa vuodet ympäri ainakin 16 vuotta (itse olen ollut 16 vuotta Espanjassa) ja toinen sveitsiläisiä 12 vuotta ja kukaan ei ole perään kysellyt... tätä listaa voisi jatkaa pitkään, mutta antaa nyt olla....

En tietenkään kehota tekemään kuten muut vaan rekisteröimään sen kiltisti Espanjaan  ;D

Poissa jukka67

• Costarider
  • Jr. Member
« Vastaus #4 : Toukokuu 28, 2016, 08:58:27 »
Espanjan poliisia ei kiinnosta minkä maan kilvet sulla on. Mä päästin 2.5 vuotta Sf kilvillä Fugessa ilman ongelmia, no ainut ongelma tuli kun mopo oli muijan nimissä ja Grua vei sen varikolle. Menin lunastaan mopoa varikolta ja sehän ei onnistunut sitten millään, koska mopo ei ollut mun nimissä. Muijan piti henkilökohtaisesti itse se käydä lunastaan.