Kirjoittaja Aihe: Postin hattutemppu  (Luettu 525 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa HOT

  • Administrator
  • Hero Member
  • ******
  • Viestejä: 1311
  • Grrrhhhh
Postin hattutemppu
« : Lokakuu 14, 2016, 10:25:18 »
En suosita käyttämään Espanjan postin palveluja pakettien lähettämiseen. Joitain vuosia sitten poikani lähetti Suomesta kaksi kertaa elektroniikkaa - molemmat pöllittiin Espanjan postissa.

Syyskuussa minulle lähetettiin jälleen elektroniikkaa ja tällä kertaa Sinagaporesta. Taas posti pölli. Seurantanumerolla näkee Singaporen päästä, että paketti saapui pari viikkoa sitten Espanjaan. Myös Espanjan posti näkee, että paketti on lähtenyt Singaporesta, mutta sitä ei ole merkitty koskaan postin omaan järjestelmään - toki ei tietenkään kun se pöllittiin kun olisi pitänyt kirjata. Paketti ei ole myöskään tullissa ja se oli tullivapaa (takuutuote) toimitus.

Paikallinen postivirkailija kohotteli vain olkapäitään - sellaista sattuu!

Eikös se ole hattutemppu kun kaikki kolme elektroniikkalähetystäni ovat saaneet saman kohtelun? UPS, DHL ja muut ovat aina toimittaneet paketit myös perille.

Posti voisi muuttaa nimensä Correos -> Ladrones. Vastaisi todellisuutta paremmin.