Kirjoittaja Aihe: Costa Riders paita  (Luettu 105 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Mira Tasanen

• Costarider
  • Improving Member
Costa Riders paita
« : Marraskuu 10, 2017, 22:25:30 »
Moikka!

Sovittiin Jorin kanssa, että teen mallin Costa Riders paidasta ja lisään kuvan tänne jos joku haluaa tilata sellaisen itselleen. Olemme tulossa Fuengirolaan marraskuun lopulla, jolloin paidat kulkeutuu mukana.

Mallina minulla oli tässä parempilaatuinen HD puuvillasekoite paita. Kokoja on s-xxl. Hintaa sille tulee kaikkinensa 15e. Saatavilla on myös halvempia puuvillapaitoja, jolloin hinta muotoutuu noin 10e hujakoille.
Isompia kokoja löytyy puuvillapaidoista aina 5XL asti, niissä hinta on pari euroa enemmän.
Saatavilla sekä naisten ja miesten malleja molemmista paidoista.

Tarvittaessa voin tehdä muitakin tuotteita, esim. huppareita, tuubihuiveja jnejne.
Lupasin tehdä mallin myös kaarevalippaisesta lakista, johon tulisi brodeeraus. Logon brodeeraamista kuitenkin mietin, että siitä tulee epäselvä (siihen ei siis saa värejä vaan on yksivärinen). Koitettaisiinko pelkkää tekstiä..?

Poissa Mira Tasanen

• Costarider
  • Improving Member
Vs: Costa Riders paita
« Vastaus #1 : Marraskuu 11, 2017, 08:09:33 »
Molemmissa kuvissa on sama paita, minä vaan olen niin pieni tuohon miesten L kokoiseen paitaan, että logo näyttää isommalta. Naisten paitoihin tulee pienempi logo niin asettuu paremmin ja on suhteessa paidan kokoon.

Poissa Heritagemies

• Wannabe Member
  • *
Vs: Costa Riders paita
« Vastaus #2 : Joulukuu 10, 2017, 14:36:41 »
Moikka, onks noita paitoja vielä saatavilla?
L kokosena.