Costariders
September 07, 2010, 03:27:32 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News:

Home   Help Search Login Register  
Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Rock-videon kuvaus Guadixissa v. 1999  (Read 1061 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Tommi
Costarider
Jr. Member

« on: December 13, 2009, 23:36:13 »

AI PERKELE....Mukavia muistoja:

Tästä "pyöräreissusta" on jo aikaa, mutta nyt löysin siitä videon youtubista.
Mä lainasin mun pyörää pariinkin musavideoon ja tässä niistä toinen...bändi STEREOPHONICS. aika hauska "easy Riders"-teema.

Stereophonics - I Wouldn't Believe Your Radio (1999)

Rokkivideo kuvattiin reilu 10 vuotta sitten Guadix:ssa Granadassa. Mielettömät maisemat. Suosittelen käymään. Samoissa maisemissa kuvataan koko ajan mainoksia, videoita, leffoja....mm. Hyvät, pahat ja rumat kuvattiin aikoinaan siellä, rauniot leffakaupungista on vieläkin pystyssä.

Punatankkinen ruotsikopteri on miun. Lainasin sitä kuvauksiin. Normaalisti siinä oli musta iso tankki, mutta nyt siitä tehtiin Dennis Hopperin pyörän kopio tankkia vaihtamalla.
Opetin bändin kaverin ajamaan HD:ta (mm. potkimaan sen käyntiin)
Itse olin stunttina valko/vihreellä pyörällä... ajokohtauksissa, koska yhdellä soittajalla ei ollut lupaa ajaa. Naamaani ei tunnista millään videolta, vaikka ajankin Sporsteria. Lähikuvat ajamisesta kuvattiin kuorma-auton lavalla, pyörät sidottuina.

Oli mukavat 2-3 päivää... Me autettiin ryhmää lavasteiden teossa ja illalla vähän biletettiin.
Bändin jätkät oli tosi ystävällisiä, vaikka olivat tähtiä jo silloin....
koko filmi-touhu oli musta tuolloin kiehtovaa.... kysyin jopa töitä niiltä, mutten saanut.

Tuon kopterin on muuten aikoinaan rakentanut meidän Lauri....
vuosia Laurin omistuksesta pyörä kulkeutui minulle ja mie rekisteröin sen Espanjaan. Vuosimallia -"48 Evo"...heh heh.... Suomessa poliisit oli vienyt kilvet ed. omistajalta, mutta sain sen silti täällä kilpiin.
Myin pyörän jollekkin Valencian enkelille myöhemmin. Nykyisin muistellaan Laurin kanssa sitä "mun" pyörää lämmöllä...
HOT
Administrator
Hero Member

Grrrhhhh

« Reply #1 on: December 14, 2009, 10:19:18 »

Grin

Eli meillä on jo ainakin viisi esiintyvää taiteilijaa: rokkistuntti, vaahtonaama, pari rumpalia ja skittavirtuoosi! Niillä aineksilla tekee jo tarvittaessa shown.....
blues
alumiiniputken kuljettaja
Costarider
Jr. Member

« Reply #2 on: December 14, 2009, 12:44:42 »

...ja ma voisin lennella hitaita vaakakierteita ja kuubalaisia siina taustalla....

"UBI BENE, IBI PATRIA"
Lauri
Costarider
Prospecting Member

« Reply #3 on: December 14, 2009, 19:04:55 »

Ai,ai että olikin mukava pyörä.
Kari
FLHTCU Custom - EVO rules!
Founding Member
Hero Member

Life is a Road Trip - where are you riding it?

« Reply #4 on: December 14, 2009, 21:00:12 »

Olipas Tommilla hyvä stoori mahtavavasta jutusta! Muistelen itsekin tuon asian olleen esillä "silloin joskus" ...hommasin oman Harrikkani vasta seuraavana vuonna, joten hieman perässä tultiin.  Cool

Tuollahan me kuvataankin Costariders -menovideo...  Shocked

Never argue with an idiot. They'll just bring you down to their level - and beat you with experience!
--Mark Twain
Ride safe Smiley
Pages: [1]   Go Up
  Print  

Jump to: