AI PERKELE....Mukavia muistoja:
Tästä "pyöräreissusta" on jo aikaa, mutta nyt löysin siitä videon youtubista.
Mä lainasin mun pyörää pariinkin musavideoon ja tässä niistä toinen...bändi STEREOPHONICS. aika hauska "easy Riders"-teema.
Rokkivideo kuvattiin reilu 10 vuotta sitten Guadix:ssa Granadassa. Mielettömät maisemat. Suosittelen käymään. Samoissa maisemissa kuvataan koko ajan mainoksia, videoita, leffoja....mm. Hyvät, pahat ja rumat kuvattiin aikoinaan siellä, rauniot leffakaupungista on vieläkin pystyssä.
Punatankkinen ruotsikopteri on miun. Lainasin sitä kuvauksiin. Normaalisti siinä oli musta iso tankki, mutta nyt siitä tehtiin Dennis Hopperin pyörän kopio tankkia vaihtamalla.
Opetin bändin kaverin ajamaan HD:ta (mm. potkimaan sen käyntiin)
Itse olin stunttina valko/vihreellä pyörällä... ajokohtauksissa, koska yhdellä soittajalla ei ollut lupaa ajaa. Naamaani ei tunnista millään videolta, vaikka ajankin Sporsteria. Lähikuvat ajamisesta kuvattiin kuorma-auton lavalla, pyörät sidottuina.
Oli mukavat 2-3 päivää... Me autettiin ryhmää lavasteiden teossa ja illalla vähän biletettiin.
Bändin jätkät oli tosi ystävällisiä, vaikka olivat tähtiä jo silloin....
koko filmi-touhu oli musta tuolloin kiehtovaa.... kysyin jopa töitä niiltä, mutten saanut.
Tuon kopterin on muuten aikoinaan rakentanut meidän
Lauri....
vuosia Laurin omistuksesta pyörä kulkeutui minulle ja mie rekisteröin sen Espanjaan. Vuosimallia -"48 Evo"...heh heh.... Suomessa poliisit oli vienyt kilvet ed. omistajalta, mutta sain sen silti täällä kilpiin.
Myin pyörän jollekkin Valencian enkelille myöhemmin. Nykyisin muistellaan Laurin kanssa sitä "mun" pyörää lämmöllä...